sâmbătă, 15 martie 2008

Idiot de prima clasa

Imi aduc aminte cand mergeam la scoala si ma fugareau cainii pe drum.Cand eram ostenit si ma intindeam pe cimentul rece si umed din curtea scolii si priveam stalpii de beton. Stateam intins si admiram talentul innascut de jonglat si aruncat la tinta cu branza topita al colegilor mei. Dar deodata ma trezesc la realitate cu un corn in cap.Mie imi place foarte mult stiinta, tocmai studiam frumoasele frunze din copaci cum reactioneaza la flegma mea acida.Imi aduc aminte cand ma cataram prin copaci ca o rama gretoasa si cleioasa ce sunt...cand o injuram pe doamna invatatoare k ne punea absente cand qiuleam. cand bagam capul in toaleta si trageam apa. materiile mele preferate erau sportul si educatia fizica..o data mama a intarziat la scoala si mau dus niste tiganii cu caruta acasa...vam spus eram o mare vedeta mi se spunea idiotul sau cel mai prost din curtea scolii. Colegii imi puneau bolovani in ghiozdan pt k tineau la forma mea fizica. Eeeeee alea da vremuri...;)nu i vorba despre mn, va dati seama k e o parodie nu>???

Niciun comentariu: